Star Wars Game Centrum

 
Attack Squadrons Battlefront Star Wars 1313 Star Wars Kinect The Old Republic The Force Unleashed 2 LEGO Star Wars The Force Unleashed KotOR 2 Clone Wars Adventures Clone Wars Empire at War KotOR Battlefront 2 Battlefront Star Wars Galaxies Republic Commando Jedi Knight: Jedi Academy

Star Wars: Knights of the Old Republic 2



  Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords je pokračováním komerčně i kriticky úspěšné RPG hry Knights of the Old Republic od studia Bioware, které na svůj podnět svěřilo hru studiu Obsidian Entertainment z důvodu práce na hře Jade Empire a dalších vlastních herních značkách. Při vývoji byl použit vylepšený grafický engine Odyssea z původní hry a technická podpora Bioware. Děj se odehrává pět let po prvním dílu, kdy jsou téměř všichni Jediové vyhlazeni Sithy. Hráč se ujímá postavy exilovaného Jediho, kterému bylo odebráno spojení se Sílou a je Sithy považován za posledního žijícího Jediho. Hra o váš život a budoucnost Republiky začíná.

 Velké množství obsahu hry se bohužel do finálního vydání nevešlo kvůli nátlaku distributora, ale postupem času vyšli patche doplňující kvalitnější video, zvuk, i vystřižený obsah. I když podle mnoha kritiků hra první díl nepřekonala, stále jde o plnohodnotné pokračování. Aktuálně hra není upravena k běhu na nových operačních systémech Windows a je často nutný zásah do herní knihovny ke spuštění hry.

 VÝVOJ: Obsidian Entertainment                           
 ŽÁNR: Akční RPG pro jednoho hráče
 DATUM VYDÁNÍ: 6. prosince 2004
 PLATFORMY: Xbox (první verze), Windows XP
 NÁROKY: DirectX 9.0c, Radeon X800 a novější, GeForce 6800 a novější
 INSTALACE: 4.5GB na HDD


      

 Recenze  

 Od Ithilgora: 95%
 Tiscali Games: 75%
 BonusWeb: 90%
 CzechGamer.com: 88%
 GameSpot: 85%
 IGN: 87%
 GameSpy: 80%
 Doupě.cz 8/10



Úvod do příběhu

 Nyní se vám pokusím velmi stručně převyprávět základ příběhu SW KotOR II - TSL. Tak se pohodlně posaïte a poslouchejte...

 Kdo ví, jak se to událo, nikdo z nás to nepamatuje, ani hlavní hrdina. Na začátku tedy hlavní postava cestovala s Ebon Hawkem na palubě republikového křižníku Harbinger (Zvěstovatel). Loï byla napadena Sithy a vám nezbylo než uniknout na palubě Ebon Hawku. Při útěku jste však byl/a těžce zraněn/a a bez T3-M4 by jste dlouho nevydrželi. Naštěstí tento malý pomocník nasměroval loï na nejbližší obydlený kus skály - důlní stanici Peragus II. Tady se probouzíte na ošetřovně a činíte první krůčky.

- další text může být spoilerem (pozn. Redakce) -

 Velmi rychle shledáte, že původní obyvatelstvo už tu není pány. Vládu přejali roboti. Proto je nejlepším možným řešením pro vás rychle zmizet. Ebon Hawk je však pevně uzamčen v hangáru. Ještě štěstí, že T3-M4 je stále s vámi. Během řešení všech problémů základny přistane u stanice Zvěstovatel. Hnáni touhou setkat se s vojáky republiky vlezete na palubu křižníku, ale ouha - loï je obsazena Sithy. Naštěstí se vám podaří dostat se k Ebon Hawku a jen tak tak zmizet před sithskými jednotkami. Sithové se sice ještě pokusí použít zbraňových systémů Zvěstovatele, ale jedna rána do asteroidů plných paliva problém odstraní. Dalším nejbližším obydleným místem je planeta Telos...

Telos získával energii právě ze stanice Peragus II. Proto jste ihned po přistání zadrženi, dokud se vše nevyřeší. Máte však štěstí a krátce nato dojde k vašemu propuštění. Bohužel vám někdo mezitím stihnul ukrást Ebon Hawk. Tímto se rozjíždí dlouhý příběh, který pořádně otřese galaxií.
Postupně se podíváte na několik planet a vyřešíte spoustu problémů. Najdete náhradní palivo pro Telos, ubráníte planetu Dantooine, prohledáte rozpadlou sithskou akademii a rozbombardovanou enklávu rytířů Jedi a zúčastníte se bitvy o Onderon, která rozhodne o osudu Galaxie.
Druhý díl KotORů přináší stejné taháky jako první. Navíc je monumentálnější, akčnější a mnohem, mnohem temnější...

Ithilgor

Sekce KotOR II kompletně přesunuta
09.10.2007 00:00 | Autor: ObiSkyWalker | Komentáře [0]
Konečně jsem dokončil přesun všech článků, obrázků a souborů souvisejících se hrou KotOR II ze starých stránek. Vše by mělo běhat jak na drátkách, avšak i přesto se mohou vyskytnout chyby. Kdybyste náhodou na nějaké narazili, dejte nám prosím vědět.